افزایش 12 درصدی خرید متانول

مقدمه

علت اصلی افزایش 12 درصدی خرید متانول ، تهیه مواد اولیه تولید کنندگان و در کنار آن افزایش میزان تولید محصولات مرتبط با متانول می ‌باشد. حدود ۴۰ درصد از متانول تولیدی به فرمالدئید تبدیل شده و بیشترین کاربرد آن در ساخت مواد شیمیایی است. از متانول در تهیه ضد یخ ، به عنوان یک حلال شیمیایی  ، سوخت و تصفیه خانه ‌های فاضلاب استفاده میشود.

در چهار ماه آخر سال میزان تقاضا جهت عرضه و صادرات متانول و محصولات مرتبط با متانول روند صعودی را در پیش می‌گیرد. تولیدکنندگان نیز جهت خرید متانول به عنوان ماده اولیه اصلی خطوط تولیدی مرتبط با متانول اقدام می نمایند. در نتیجه میزان عرضه و تقاضا افزایش پیدا خواهد کرد. و سبب افزایش 12 درصدی خرید متانول خواهد شد.

افزایش 12 درصدی خرید متانول را توسط تولید کنندگان و مصرف کنندگان شاهد می ‌باشیم. شرکت متانول ایران یکی از معتبرترین و مجرب ‌ترین شرکت‌ها در زمینه فروش متانول بوده و توانسته است. متانول مورد نیاز صنایع و مصرف کنندگان داخلی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ت رین قیمت از برندهای معتبر تهیه نموده و در انبارهای خود موجود نماید. و در صورت نیاز به بازار عرضه نماید.

این مجموعه دارای امکانات پیشرفته حمل و نقلی بوده و همچنین شعبات متعددی را در سطح کشور دارا می ‌باشد. که مهمترین آنها در شهرهای تهران و شهر تبریز می باشد. این مجموعه با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت کربنات ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران ، شرکت کلریدریک ایران و شرکت استیک ایران فروش متانول و دیگر مواد شیمیایی را انجام می دهد.

وجود شعبات متعدد در سطح کشور دسترسی به محصولات شیمیایی را برای خریداران و مصرف کنندگان راحت کرده و امکان سفارش دهی را از اقصی نقاط کشور فراهم نموده است. متانول یکی از محصولات صادراتی از نظر ارزش ریالی می باشد. تقاضای متانول در جهان رو به افزایش بوده و با افزایش 12 درصدی خرید متانول ، سهم قابل توجهی را در این بازار نصیب خود خواهیم کرد.

 

عوامل تاثیرگذار در افزایش 12 درصدی خرید متانول

در این مطلب عوامل تاثیرگذار در افزایش 12 درصدی خرید متانول بیان خواهد شد. در صورت افزایش تقاضا و بالا بودن کیفیت محصول تولیدی ، افزایش خرید  برای آن محصول رخ خواهد داد. کارخانجات و تولید کنندگان متانول درصدد تولید محصولات با کیفیت بوده و میزان ظرفیت تولید خود را افزایش داده‌اند. از این رو صنایع داخلی و کشورهای خارجی تمایل بیشتری را نسبت به خرید این محصولات دارند.

که این مسئله سبب افزایش 12 درصدی خرید متانول در بازار خواهد شد. در این بازه زمانی از سال نیاز مصرف کنندگان به محصولاتی که متانول در تولید آنها نقش دارد. افزایش داشته و به طبع این موضوع میزان درخواست مصرف کنندگان برای خرید متانول نیز افزایش یافته است. با توجه به روند تامین و توزیع متانول در حال حاضر شاهد افزایش 12 درصدی خرید متانول از سوی خریداران می‌باشیم.

کارخانجات و تولید کنندگان متانول به دلیل اینکه در ماه های پایانی سال درخواست برای خرید متانول و محصولات مرتبط به این ماده افزایش می‌ یابد. افزایش میزان تولید خواهند داشت.  همچنین تولیدی ‌ها از قبل برای ماه های آخر سال سفارش قبول کرده و  به خاطر نزدیک شدن به پایان سال شاهد افزایش میزان تولیدشان خواهیم بود. تا بتوانند محصولات سفارشی مشتریان را در موعد زمان مقرر تحویل دهند.

متانول یک ماده اولیه و ضروری برای خطوط تولید صنایع مربوطه می ‌باشد. و تهیه و تولید آن جزو اولویت بخش تولید می باشد. از این رو کارخانجات و تولید کنندگان چار ه‌ای به جز افزایش میزان ظرفیت خود ندارند. تا بتوانند در ما ه‌های آخر سال نیاز صنایع داخلی را برطرف نموده و افزایش 12 درصدی خرید متانول را نیز جبران کنند. همچنین می‌توانند مازاد تولید خود را صادرات کرده و سبب درآمدزایی و ارزآوری برای کشور شوند.

 

افزایش 12 درصدی خرید متنانول

افزایش 12 درصدی خرید متنانول

 

انواع متانول 99/99 درصد  قابل ارائه توسط شرکت متانول ایران

 

 

انواع متانول 99/99 درصد

قابل ارائه توسط شرکت

متانول ایران

متانول 99/99 درصد شیراز

متانول 99/99 درصد کاوه

متانول 99/99 درصد زاگرس

 

 

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

 

 

پیامدهای مثبت افزایش 12 درصدی خرید متانول

در این مطلب پیامدهای مثبت و اقتصادی افزایش 12 درصدی خرید متانول بررسی خواهد شد. حدود ۱۳ درصد از صنعت پتروشیمی ایران را تولید متانول تشکیل می ‌دهد. و شرکت ‌های شیراز ، کاوه و زاگرس  از تولید کنندگان اصلی متانول می‌باشند. متانول جزو صنایع شیمیایی پایه محسوب و یکی از سه محصول بسیار مهم صنایع شیمیایی در دنیا می باشد.

که مواد بسیاری از آن مشتق می‌شود. استفاده آن در صنایع مختلف این محصول را به عنوان یک کالای مهم مطرح ساخته است. و نوسان قیمت آن بر بسیاری از صنایع تولیدی اثر می‌گذارد. میزان بالا بودن خرید یک محصول در کشور نشان دهنده رونق چرخه تولید می ‌باشد. در نتیجه افزایش 12 درصدی خرید متانول نشانگر رونق چرخه تولید کشور می ‌باشد. با رونق یافتن چرخه تولید نیز شاهد تاثیرات مثبت فراوانی بر رشد اقتصادی کشور خواهیم بود.

یکی از پیامدهای مثبت افزایش 12 درصدی خرید متانول ‌ ، می‌تواند افزایش نرخ تولید کارخانجات تولیدی داخلی باشد. با افزایش تولید کارخانجات ، نیاز به نیروی انسانی افزایش یافته در نتیجه با جذب نیروهای انسانی با استعداد و متخصص فرصت ‌های شغلی جدیدی برای افراد جویای کار ایجاد می‌ شود. و در کنار پدید آمدن فرصت‌های شغلی مناسب ، شاهد افزایش میزان فروش فرآورده‌های کارخانجات خواهیم بود.

با افزایش میزان خرید و فروش محصولات شیمیایی در داخل کشور و افزایش 12 درصدی خرید متانول ، شاهد رشد اقتصادی و تولید خواهیم بود. کارخانجات و تولیدکنندگان داخلی با ایجاد امکانات پیشرفته در صدد تولید محصولات با کیفیت می باشند.  و توانسته‌اند محصولاتی با کیفیت و در خور صادرات تولید نماید. از این رو علاوه بر افزایش میزان فروش در داخل کشور نیز میزان درخواست از سوی کشورهای خارجی برای خرید متانول و محصولات مرتبط به این ماده  افزایش یافته است.

 

 

فروش متانول 99/99 درصد

فروش متانول 99/99 درصد

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/