افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول

مقدمه

در این مطلب به بررسی دلایل مؤثر بر افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول می بپردازیم. شرکت متانول جزو یکی از معتبرترین تامین کنندگان متانول در سطح کشور می باشد. که توانسته است نمایندگی شرکتهای متانول زاگرس ، کاوه و شیراز را کسب نماید. و اقدام به فروش متانول به صورت عمده و خرده نماید. با توجه به کاربردهای فراوان متانول در اغلب صنایع این محصول جزو کاربردی ترین محصولات بوده و نقش موثری در تولید محصولات مرتبط دارد.

شرکت متانول ایران با کسب نمایندگی های این محصول و داشتن انبارهای فراوان در سطح کشور با همکاری شرکت کربنات ایران توانسته است. متانول را به صورت عمده و خرده به بازار عرضه نماید. و با ایجاد شعبات متعدد در سطح کشور از جمله تهران و تبریز ، دسترسی مستمر خریداران برای خرید انواع متانول را سهولت بخشیده است. از علل افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول ، همکاری موثر و مفید بین شرکت متانول ایران و کارخانجات متانول زاگرس ، کاوه و شیراز می باشد.

زیرا این مجموعه برای تامین و عرضه متانول دارای امکانات حمل و نقلی پیشرفته و انبارهای متعدد و بزرگ در سطح کشور می باشد. و می تواند این محصول را بدون واسطه و به صورت مستمر به دست خریداران و مصرف کنندگان محترم برساند. مصرف کنندگان محترم نیز می توانند انواع متانول مورد نیاز خود را از شرکت متانول ایران خریداری نمایند.

همچنین بخاطر دسترسی راحت و به موقع به مواد اولیه می توانند اقدام به افزایش ظرفیت خطوط تولید خود نیز نمایند. برای تولید محصولات مرتبط با متانول  ، محص.ل مورد نیاز می بایست به موقع در دسترس کارخانجات تولید کننده قرار بگیرد. تا کارخانجات بتوانند ظرفیت خطوط تولیدی خود را بالا ببرند.

و این عامل باعث افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول خواهد شد. چون متانول به عنوان ماده اولیه محصولات تولیدی از متانول محسوب می شود. لذا جهت افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول ، تأمین و عرضه این محصول می ‌بایست به‌ صورت مداوم صورت بگیرد.​

 

عوامل موثر در افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول

در این بخش نیز به بررسی عوامل افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول می‌پردازیم. متانول به عنوان یکی از مهم ترین محصولات شیمیایی در دنیا مطرح بوده و کاربردهای فراوانی در صنایع دارد. و مواد بسیاری از آن مشتق می شوند. به همین دلیل متانول به عنوان ماده اولیه در خطوط تولید محصولات مرتبط مصرف می شود. و می بایست جهت افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول ، این محصول به صورت مستمر و مداوم تامین شود.

شرکت متانول ایران در جهت تهیه و تامین متانول کارخانجات جهت افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول  ، امکانات پیشرفته حمل و نقلی و انبارهای متعددی را در سطح کشور فراهم کرده است. و می تواند متانول را به صورت مستمر در انبارهای خود موجود نماید. تا مصرف کنندگان و خریداران بتواند به صورت مداوم و با خیالی راحت این محصول را از این مجموعه تهیه فرمایند.

برای تحقق افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول ، تنها میزان عرضه شرکت متانول ایران کافی نمی باشد. و باید سایر شرکت های دیگر در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند. که خوشبختانه شرکتهای متانول کاوه ، شیراز و زاگرس ما را در این زمینه یاری می نمایند. و با افزایش ظرفیت تولید متانول و راندمان خطوط تولیدی ، باعث افزایش تولید متانول شده اند.

شرکت متانول ایران توانسته است به یکی از بزرگترین تامین کنندگان متانول در سطح کشور تبدیل شده و به روند افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول کمک کند. همکاری از سوی کارخانجات تولید کننده متانول نیز ، جهت افزایش تولید مواد اولیه باعث شده است. این محصول همواره در بازار موجود بوده و قابل دسترس باشد.که به طبع آن چرخه عرضه و تقاضای متانول سرعت گرفته و تولیدکنندگان آمار محصولات تولیدی خود را افزایش داده اند.

 

افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول

افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول

 

انواع متانول 99/99 درصد  قابل ارائه توسط شرکت متانول ایران

 

 

انواع متانول 99/99 درصد

قابل ارائه توسط شرکت

متانول ایران

متانول 99/99 درصد شیراز

متانول 99/99 درصد کاوه

متانول 99/99 درصد زاگرس

 

 

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

 

 

تاثیرات مثبت افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول بر اقتصاد کشور

همان گونه که در مطالب قبلی به آن اشاره شده است. متانول به عنوان ماده اولیه و اصلی در تولید سایر محصولات مرتبط نقش بسزایی دارد. و یک ماده اولیه بسیار مهم در تولید محصولات مرتبط می باشد. پس رشد میزان تولید این محصول توسط کارخانجات تولیدکننده ، باعث افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول خواهد شد. و در مراحل ساخت و تولید محصولات مرتبط نقش کلیدی را ایفا خواهد نمود.

بر اساس تحقیقات به عمل آمده هر چقدر میزان ظرفیت خطوط تولید متانول توسط کارخانجات تولید کننده افزایش یابد ، رشد نرخ تولید این محصول نیز افزایش خواهد یافت. با رشد نرخ تولید متانول ، میزان عرضه آن به بازار نیز افزایش خواهد یافت. و تامین مواد اولیه کارخانجات بدون وقفه و به صورت مداوم ادامه خواهد داشت. با تامین مستمر و مداوم مواد اولیه تولیدکنندگان ، خطوط تولید قابلیت افزایش ظرفیت تولید را خواهند داشت.

با توجه به محاسبات آماری انجام شده توسط مراکز آماری ، با افزایش ظرفیت تولید کارخانجات متانول و تأمین مداوم مواد اولیه تولیدکنندگان در کنار افزایش ظرفیت تولید خطوط شاهد افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول خواهیم بود. در شش ماه گذشته به دلیل افزایش تقاضا برای خرید محصولات تولیدی از متانول ، شاهد افزایش قیمت محصولات تولیدی در بازار بوداه ایم.

که با افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول ، شاهد متعادل شدن قیمت محصولات تولیدی نیز خواهیم بود. درحال‌حاضر کارخانجات تولیدکننده  متانول با اتخاذ برنامه‌های ویژه ، ظرفیت تولید این محصول را افزایش داده‌ اند. که این روند منجر به افزایش عرضه و به‌ دنبال آن افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از متانول و کاهش قیمت نهایی محصولات تولیدی خواهد شد.

 

 

 

فروش متانول 99/99 درصد

فروش متانول 99/99 درصد

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/