تامین 500 تن متانول برای صنایع

مقدمه

در این مطلب به بررسی روند تامین 500 تن متانول برای صنایع خواهیم پرداخت. متانول یکی از مواد شیمیایی با ویژگی های خاص است. که به عنوان ماده اولیه در تولید محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. متانول یک ماده اولیه بسیار رایج در صنایع مختلف به ویژه صنعت ریخته گری و تولید مواد شوینده می باشد. و بیش از هر بخش دیگری در این صنایع مصرف می شود.

شرکت متانول ایران یکی از بزرگترین تامین کنندگان انواع متانول 99/99 درصد در کشور است. که با عرضه و فروش متانول 99/99 درصد نیاز بخش های مختلف به این ماده را به صورت مداوم و مستمر تامین می نماید. این مجموعه با همکاری شرکت کربنات ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت پرکلرین ایران ، شرکت کلریدریک ایران و شرکت استیک ایران تامین متانول و سایر مواد شیمیایی را نیز انجام می دهد.

شکت متانول ایران با تاسیس شعبات متعدد در در شهرهای تهران و تبریز خرید این محصول را برای مشتریان خود تسهیل کرده است. این شرکت دارای سابقه ای طولانی در زمینه تامین و فروش متانول می باشد. و نیاز مصرف کنندگان به این ماده را تامین می نماید. همچنین جهت رفاه حال خریداران و دسترسی سریع آن ها به مواد اولیه مورد نیاز خود ، متانول را در انبارهای خود به صورت مستمر موجود می نماید.

با توجه به افزایش میزان تولید ، تولیدکنندگان ، تقاضا برای خرید متانول از سوی مصرف کنندگان بالا رفته است. در شرکت متانول ایران نیز در جهت تامین 500 تن متانول برای صنایع با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های خود ، در کوتاهترین زمان ممکن تامین 500 تن متانول برای صنایع را انجام داده و موجب ادامه روند صعودی تولید مشتریان خود شده است.

 

اقدامات صورت گرفته برای تامین 500 تن متانول برای صنایع

در چند ماه اخیر اقدامات خاصی در خصوص تامین 500 تن متانول برای صنایع از سوی شرکت متانول ایران و تولید کنندگان این محصول صورت گرفته است. زیرا متانول یکی از مواد اساسی مورد نیاز در صنایع کلان کشور می باشد. به عنوان مثال صنایع ریخته گری ، موا شوینده و بهداشتی  از مصرف کنندگان عمده انواع متانول می باشند.

حال با توجه به افزایش میزان تولید آن ها ، مقدار مصرف متانول آن ها نیز افزایش یافته است. صنعت تولید مواد شوینده و بهداشتی از صنایع بزرگ کشور می باشد. که متانول ، ماده اولیه اصلی خطوط تولید آن است. و امکان فعالیت خطوط تولید بدون تامین 500 تن متانول برای صنایع امکان مقدور نمی باشد. با توجه به شرایط موجود در طی ماه های اخیر بخش صنعتی نیازمند تامین 500 تن متانول برای صنایع برای خطوط تولید خود بوده است.

این مجموعه نیز در راستای تامین 500 تن متانول برای صنایع به عنوان ماده اولیه صنایع تولید رنگ و لاک های صنعتی تمامی ظرفیت های خود را به کار گرفت. و با هماهنگی هایی که با تولیدکنندگان متانول و شعبات خود انجام داد. در سریعترین زمان ممکن تامین 500 تن متانول برای صنایع برای مصرف کنندگان را انجام داد. این مجموعه شعبات بسیاری را در سطح کشور دایر نموده است.

و همواره انواع متانول را در انبارهای خود موجود دارد. میزان متانول موجود در شعبات این شرکت به صورت مداوم و مستمر تامین می شود. تا مصرف کنندگان و خریدارن این محصول در هیچ مقطع زمانی و در مواقع لزوم دچار مشکل نگردند. با تامین 500 تن متانول برای صنایع رنگ و لاک گام مهمی در حمایت از تولید داخلی و کمک به تولیدکنندگان توسط شرکت متانول ایران برداشته شده است.

 

تامین 500 تن متانول برای صنایع

تامین 500 تن متانول برای صنایع

 

انواع متانول 99/99 درصد  قابل ارائه توسط شرکت متانول ایران

 

 

انواع متانول 99/99 درصد

قابل ارائه توسط شرکت

متانول ایران

متانول 99/99 درصد شیراز

متانول 99/99 درصد کاوه

متانول 99/99 درصد زاگرس

 

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

 

پیامدهای مثبت تامین 500 تن متانول برای صنایع به عنوان ماده اولیه

اکنون پیامدهای مثبت تامین 500 تن متانول برای صنایع به عنوان ماده اولیه را بررسی نماییم. همانگونه که قبلا بیان شد. متانول ماده اولیه اصلی کارخانجات تولید مواد شوینده و بهداشتی می باشد. و تامین این محصول جهت فعالیت مستمر خطوط تولید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. و روند تامین این محصول می بایست به صورت دائمی صورت گیرد.

در ماه های اخیر شاهد افزایش تقاضا برای خرید متانول از سوی برخی تولیدکنندگان بزرگ صنعت تولید مواد شوینده و بهداشتی بودیم. این میزان تقاضا برای خرید ، ناشی از افزایش سفارشات خرید برای محصولات این کارخانجات می باشد. پس در بازه زمانی کوتاهی درخواست تامین 500 تن متانول برای صنایع از سوی مصرف کنندگان مطرح شد. این مجموعه نیز با تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود.

در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست تامین متانول برای خریداران را عملی نماید. تامین 500 تن متانول برای صنایع به این دلیل در مدت زمان اندکی اجرایی شد. که این شرکت ، متانول را در انبارهایی که در سطح کشور دارد. موجود نموده و با نیاز بازار عرضه این مقدار از متانول را به انجام رساند. با عرضه به موقع متانول ، تولیدکنندگان سفارشات مشتریان خود را بر اساس زمان بندی های تعیین شده آماده کردند.

با تامین سفارشات مشتریان در موعد مقرر ، شاهد رشد میزان تولید کارخانجات تولید کننده خواهیم بود. و چون تامین کنندگان و تولید کنندگان متانول و کارخانجات مصرف کننده این محصول به صورت زنجیره ای به هم وابسته می باشند. لذا با این روند شاهد رشد آماری هم در بخش تولید و هم در بخش فروش متانول هستیم. که سود آوری چند جانبه ای را برای همه واحدهای مرتبط با این فرآیند در پی دارد.

 

 

فروش متانول 99/99 درصد

فروش متانول 99/99 درصد

 

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/