فهرست مطالب

خرید متانول 99/99 درصد کاوه

مقدمه

با توجه به این که خرید متانول 99/99 درصد کاوه یکی از گزینه های مد نظر مصرف کنندگان جهت خرید این محصول می باشد. شرکت متانول ایران نیز ، طی سالیان گذشته با کسب نمایندگی فروش متانول 99/99 درصد ، در زمره تامین کنندگان این محصول قرار گرفته است.

شرکت متانول ایران با در نظر گرفتن نیاز تمامی مصرف کنندگان و خریداران ، این محصول را در اوزان مختلف به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. همچنین این شرکت امکان خرید متانول 99/99 درصد کاوه و خرید متانول 99/99 درصد شیراز را هم به  صورت فله ای و حواله ای و هم به صورت خرد در مخازن کوچک و بشکه های پلی اتینی و گالن های 20 لیتری فراهم نموده است.

این شرکت با سابقه فعالیت طولانی مدتی که در زمینه تامین و فروش متانول دارد. با ایجاد شعبات تهران و تبریز یکی از تامین کنندگان متانول در سطح مرکز و شمالغرب کشور می باشد. و با در اختیار داشتن انبارهای متعدد در سطح کشور ، نیاز مصرف کنندگان را در هر نقطه و مکان از کشور و در تمامی فصول سال فراهم می نماید.

شرکت متانول ایران ، تامین و فروش متانول با کیفیت و درجه یک ، برای مصرف کنندگان را شعار اصلی خود قرار داده است. و با عمل به این شعار رسالت خود را در تامین متانول واحدهای تولیدی و صنعتی ،  بزرگ و کوچک انجام داده است. همچنین جهت آگاهی از نحوه فروش و اطلاع از مناسب ترین قیمت  می توانید با کارشناسان فروش این شرکت  در تماس باشد.

 

خرید متانول 99/99 درصد کاوه و آشنایی با آن

در این مطلب می خواهیم جهت خرید متانول 99/99 درصد کاوه مطالبی را برای آشنایی با این محصول ارائه نماییم. متانول با فرمول شیمیای CH3OH در علم شیمی یکی از پرکاربردترین نوع الکل ها می باشد. متانول هم به صورت طبیعی و هم به صورت صنعتی و با دخالت انسان تولید می شود. این ماده با توجه به اهمیتی که دارد زندگی انسان را به شکل گسترده ای به خود گره زده است.

متیل الکل یا متانول ماده ای حلال ، فرار و مشتعل است. این حلال شامل چهار هیدروژن ، یک اتم اکسیژن و یک اتم کربن است. که ساده ترین حلال آلی از گروه الکل ها است. این ماده در تمامی صنایع جهان هم به صورت مستقیم و هم غیرمستقیم کاربرد دارد.

متانول نوعی الکل برای مصارف کاملا صنعتی می باشد. که به آن الکل چوب، روح چوب و متیل الکل نیز گفته می شود. و بیشتر برای تولید سوخت ، حلال و ضد یخ به کار برده می شود. این ترکیب مایعی بی رنگ، فرار، قابل اشتعال و برخلاف اتانول ، برای مصارف انسان به شدت سمی و خطرناک است.

همچنین از متانول برای تولید انواع مواد شیمیایی دیگر از جمله اسید استیک و فرمالدئید نیز استفاده می شود. مقادیر کمی متانول به عنوان بخشی از فرایندهای متابولیکی به طور طبیعی در بدن بسیاری از موجودات زنده و میوه و سبزیجات یافت می شود. و شکل خالص آن ماده مهمی در سنتز شیمیایی است. تمامی موارد فوق بیانگر اهمیت خرید متانول 99/99 درصد کاوه می باشد.

 

خرید متانول 99/99 درصد کاوه

خرید متانول 99/99 درصد کاوه

 

 

انواع متانول 99/99 درصد  قابل ارائه توسط شرکت متانول ایران

 

 

انواع متانول 99/99 درصد

قابل ارائه توسط شرکت

متانول ایران

متانول 99/99 درصد شیراز

متانول 99/99 درصد کاوه

متانول 99/99 درصد زاگرس

 

 

ویژگی های شیمیایی مورد نیاز برای خرید متانول 99/99 درصد کاوه

برای خرید متانول 99/99 درصد کاوه می بایست با ویژگی های شیمیایی آن آشنا شویم. در تولید متانول یا الکل چوب از کاتالیزورهایی که می توانند در دماهای پایین کار کنند استفاده می شود. مانند مس که از آن برای تولید انبوه متانول نیز استفاده می شود. متانول کم فشار در اواخر دهه 1960 با فناوری خاصی که متعلق به جانسون متی بود ، ساخته شد.

گاز طبیعی ، اقتصادی ترین و پرکاربرد ترین ماده اولیه برای تولید متانول است. با این حال ، از مواد اولیه دیگر نیز می توان استفاده کرد. از ذغال سنگ به عنوان ماده اولیه تولید متانول ، به ویژه در چین ، استفاده های بسیار زیادی می کنند.

متانول سال ها پیش از طریق تقطیر مخرب چوب تولید می شد. اما در روش مدرن ، تهیه متانول بر اساس ترکیب مستقیم گاز مونوکسیدکربن و هیدروژن در حضور یک کاتالیزور است. در جدول زیر به برخی ویژگی های شیمیایی مهم این محصول جهت خرید متانول 99/99 درصد کاوه که دانستن ان ها ضروری است اشاره شده است.

مقدار یا عنوان ویژگی شیمیایی
متانول نام محصول
الکل چوب ، کاربینول ، متیل الکل ، متیل هیدرات سایر نام های شیمیایی
CH3OH فرمول شیمیایی
مایع شفاف و بی رنگ شکل ظاهری
32/04 گرم بر مول جرم مولی
0/7924 گرم برسانتی متر مکعب چگالی
-97/8 درجه سانتی گراد نقطه انجماد
64/5 درجه سلسیوس

149 درجه فارنهایت

دمای جوش
D02309 KEGG
0/69- Log P
13/02 کیلو پاسکال

در دمای 20 درجه سانتی گراد

فشار بخار
887 Pub Chem
5.9×10-4 Pa s (at 20 °C) گرانروی
1.69 D گشتاور دوقطبی

انواع بسته بندی ها در خرید متانول 99/99 درصد کاوه

اوزان قابل ارائه و نحوه بسته بندی و ارسال متانول یکی از مهمترین عوامل در خرید متانول 99/99 درصد کاوه می باشد. زیرا این محصول دارای کاربردها و مصارف متعددی می باشد. و بسته به نوع و محل مصرف میزان و نحوه استفاده از آن نیز متفاوت می باشد. همچنین از کارخانجات بزرگ گرفته تا تولیدی ها و کسب و کارهای کوچک نیز از این محصول استفاده می نمایند.

لذا شرکت متانول ایران نیز با آگاهی از موارد فوق و در نظر گرفتن شرایط تمامی مصرف کنندگان ، اقدام به ارائه این محصول جهت خرید متانول 99/99 درصد کاوه در بسته بندی های مختلف نموده است. انواع بسته های قابل ارائه توسط این شرکت در زیر آورده شده اند.

به صورت فله ای در تانکرهای 25 تنی

به صورت فله ای در مخازن حدودا 2 تنی قابل حمل با نیسان

در داخل انواع بشکه ها مخصوصا بشکه های 200 و 220 لیتری پلی اتیلنی

به صورت گالن های 20 لیتری و سایر گالن های کوچک تر

 

بررسی آنالیز مربوط به خرید متانول 99/99 درصد کاوه

در بررسی آنالیز مربوط به خرید متانول 99/99 درصد کاوه با بعضی مشخصات شیمیایی آن آشنا می شویم. متانول ماده ای فاقد رنگ ، بسیار فرار ، قابل اشتعال و کاملا سمی است. متانول یک مایع قطبی و قابل اختلاط با آب است (حلال در آب ).

فشار بخار متانول کم بوده و در هوا تبخیر می شود. و به دلیل فشار بخار پایین ، تبخیر آن از سطوح خشک معمولا با سرعت زیاد اتفاق می افتد. متانول دارای تنوع زیادی از مشتقات می باشد. از متانول و مشتقات آن نیز استفاده های زیادی می شود.

ولی آنالیز همه آنها یکسان نمی باشد. در ادمه مطلب شمارا با آنالیز مربوط به خرید متانول 99/99 درصد کاوه آشنا می کنیم. تا با خواص و شرایط فیزیکی و شیمیایی آن بیشتر و بهتر آشنا شوید.

روش آزمایش مشخصات آزمون
ASTM E-346 حداقل 99/85 خلوص
ASTME E-1064 حداکثر 0/1 آب
ASTM E-346 حداکثر0/001 اتانول
ASTM D-4052 حداکثر 0/7928 وزن مخصوص
ASTM E-346 حداکثر 0/002 استون
ASTM E-346 حداکثر 0/003 استون و آلدهید
ASTM D-1363 بدون تخلیه رنگ

50 دقیقه

Permanganate time
ASTM D-1363 حداکثر 1 میلی گرم

بر 100 میلی لیتر

مواد غیر فرار
ASTM D-1078 حداکثر 1 درجه سانتی گراد محدوده تقطیر
ASTM D-1209 حداکثر 5 Color PT-Co scale
ASTM D-1209 حداکثر 30 رنگ ماده کربن پذیر
—— عاری از مواد معلق

و رسوبات

ظاهر و هیدروکربن ها
ASTM D-1296 بدون باقی مانده بو
ASTM D-1614 حداکثر 0/003 اسیدی
ASTM E-346 حداکثر 0/003 بازی

 

تولید متانول

در توضیحات مربوط به مطلب خرید متانول 99/99 درصد کاوه روش های تولید متانول را توضیح می دهیم. برای تولید متانول دو روش وجود دارد روش طبیعی که در طبیعت و به خودی خود اتفاق می افتد.  و روش دیگر که با دخالت انسان همراه است. و جهت تولید متانول در ابعاد گسترده  برای مصارف صنعتی می باشد. در ادامه به بررسی روش تولید انبوه متانول می پردازیم.

سه روش برای تولید متانول وجود دارد که در زیر آنها را به مختصر معرفی می کنیم. در روش اول مونوکسید کربن را به کمک کاتالیزورها کاملا هیدروژن دار می کنند تا متانول  خالص بدست آید.  در روش دوم از کاتالیزورها در دمای کاملا پایین استفاده می گردد.

گازی که برای تولید متانول در این روش  نیاز است از واکنش متان به دست می آید. به این صورت که متان را در دمای بالا با کاتالیزورها و بخار آب واکنش می دهند. که حاصل واکنش بالا محصول نیکل است.

از آنجایی که واکنش کاتالیزوری که درون آن مس ، آلومینیم و روی اکسید شده وجود دارند. با کربن دی اکسید و اکسیژن متانول تولید می شود. در روش سوم و آخر اکسید کربن را به همراه هیدروژن اضافی واکنش می دهند. که در نهایت حاصل این واکنش متانول همراه با آب است.

 

انواع کاربرد های متانول

با خرید متانول 99/99 درصد کاوه اگر به دنبال یک ترکیب شیمیایی با بازدهی بالا و راه حلی سازگار با محیط زیست ، رایج و با قیمت مناسب هستید. این محصول یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این  ماده شیمیایی چند منظوره است که به طور گسترده در صنایع و همچنین در زندگی روزمره ما در موارد مختلف استفاده می شود.

اثربخشی آن به عنوان یک حامل انرژی باعث شده است که به عنوان سوخت در کارخانه ها و در تولید برق بیش از پیش رایج شود. این ماده شیمیایی با پتانسیل بالا به عنوان یک منبع سوخت سازگار با محیط زیست در سراسر جهان عمل می کند. و از این رو تقاضای آن در سطح جهانی به عنوان منبعی مطلوب برای عصر جدیدی از انرژی پاک در حال افزایش است.

از تصفیه آب گرفته تا سوخت ، متانول کاربردهای متعددی دارد. به طور کلی در صنایعی مانند صنعت خودرو ، تولید ضد یخ ، صنایع ریخته گری ، مراکز تصفیه فاضلاب ، تاسیسات تولید برق و در وسایل نقلیه به عنوان سوخت استفاده می شود. اجازه دهید در ادامه به بررسی و درک کاربردهای مختلف مرتبط با خرید متانول 99/99 درصد کاوه در صنایع مختلف بپردازیم.

 

خرید متانول 99/99 درصد کاوه و کاربرد آن در صنایع تولیدی

بخش عمده ای از  خرید متانول 99/99 درصد کاوه متانول برای استفاده از آن برای تولید فرمالدئید و اسید استیک صورت می گیرد. و هنگامی که به فرمالدئید تبدیل می شود. می توان از آن در تولید محصولاتی مانند رنگ، پلاستیک و مواد منفجره نیز استفاده کرد. همچنین از متانول عنوان حلال در آزمایشگاه های تحقیقاتی استفاده می شود.

علاوه بر این، متانول می تواند به عنوان یک حلال در تولید استرپتومایسین ، ویتامین ها ، کلسترول و هورمون ها عمل کند. همچنین می توان از آن بر روی محصولات اسپری در ساخت یخ زدای خودرو ، شیشه های شیشه ای ، قفل درهای مات و سایر مناطق یخ زده استفاده کرد.

 

مصرف متانول در تصفیه فاضلاب

متانول یک حلال سازگار با محیط زیست است. فقط مقدار کمی متانول می تواند در تصفیه فاضلاب معجزه کند. این ماده توانایی تبدیل نیترات های خطرناک را به نیتروژن بی ضرر از طریق فرآیندی به نام نیترات زدایی دارد.

به عنوان مثال نزدیک به 200 مرکز تصفیه فاضلاب در سراسر ایالات متحده از متانول در فرآیند نیترات زدایی استفاده می کنند. این مثال نشان دهنده اهمیت خرید متانول 99/99 درصد کاوه برای مراکز تصفیه فاضلاب می باشد.

 

خرید متانول 99/99 درصد کاوه برای تولید انواع ضدیخ و شیشه شور خودرو

متانول دارای خواص شیمیایی است که می تواند نقطه انجماد مایع مبتنی بر آب را کاهش داده و نقطه جوش آن را افزایش دهد. در نتیجه خرید متانول 99/99 درصد کاوه بر ای تولید انواع ضد یخ و شیشه شور خودروها صورت می گیرد.

از خاصیت ضد یخ بودن متانول برای جلوگیری از رها شدن محلول های پاک کننده استفاده می شود. همچنین متانول نقش یک بازدارنده در خطوط لوله گاز طبیعی به ویژه در تاسیسات هوای سرد را دارد.

و در لوله های گاز طبیعی تزریق می شود یا با قطره های متانول وارد خط لوله می شود. تا نقطه انجماد آب در طول حمل و نقل نفت و گاز کاهش یابد. این ماده شیمیایی یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل ها برای جلوگیری از تشکیل هیدرات است. و به همین جهت است که خرید متانول 99/99 درصد کاوه برای مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد.

تخلیه متانول 99/99 درصد کاوه

کاربرد متانول در صنایع خودروسازی

خرید متانول 99 /99 درصد متانول کاوه جهت استفاده در صنایع خودروسازی از اهمیت ویزه ای برخوردار است. زیرا متانول به دلیل اکتان بالای موجود در آن به طور گسترده ای به عنوان منبع سوخت استفاده می شود. که باعث افزایش کارایی خودروها و افزایش قدرت و سرعت آنها می شود. متانول دارای خواص فیزیکی متعددی است که آن را به یک سوخت حمل و نقل کامل تبدیل می کند.

همچنین استفاده از متانول به عنوان سوخت از نظر اقتصادی سودمند است. و مطابق با الزامات قانونی هوای پاک عمل می کند. متانول می تواند به طور قابل توجهی انتشار سموم را کاهش دهد. که آن را به یک گزینه سوخت سازگار با محیط زیست تبدیل می کند و همچنین احتمال انفجار وسایل نقلیه را کاهش می دهد.

علاوه بر این  زمانی که متانول در توربین‌های گاز استفاده می‌شود. تخلیه‌های خطرناک اکسید نیتروژن را نزدیک به 80 درصد کاهش می‌دهد. متانول به دلیل احتراق کارآمد ، سهولت توزیع و در دسترس بودن گسترده در سراسر جهان ، به عنوان یک سوخت جایگزین مقرون به صرفه برای حمل و نقل مایع مورد استفاده قرار می گیرد. متانول در مخلوط‌های بنزین در سرتاسر جهان با درصدهای حجمی بالا (50-100%) و متوسط (15-30%) و مخلوط‌های کم (3-5%) استفاده می‌شود.

 

فروش متانول 99/99 درصد

فروش متانول 99/99 درصد

موارد ایمنی (MSDS  ) مرتبط با خرید متانول 99/99 درصد کاوه

شناسایی خطرات در خرید متانول 99/99 درصد کاوه

اثرات مخربی بر بینایی داشته و از طریق پوست نیز جذب می شود

به شدت آتش گیر است ولی در دمای محیط آتش نمی گیرد

در صورت ایجاد حرارت در تماس با فلزاتی مانند پتاسیم ، منیزیوم و اکسید کننده هایی از قبیل باریم پرکلرات ، برومین کلرین ، هیدروژن پراکسید و سدیم ، خاصیت انفجاری به وجود می آورد

با کلروفرم ، دی اتیل روی ، کلرید سیانوریک و اسید نیتریک به شدت واکنش می دهد

در تجزیه حرارتی به مونو اکسید کربن ، دی اکسید کربن و فرمالدئید تبدیل می شود

اقدامات ضروری در زمان انتشار تصادفی متانول

تمامی کارکنان و پرسنل از وقوع حادثه باخبر و آگاه شوند

محیط مورد نظر ایزوله شده و از ورود افراد به محیط ممانعت گردد

همیشه در خلاف جهت باد حرکت نمایید

کلیه وسایل و لوازمی که باعث ایجاد آتش و جرقه می شوند را در محیط مورد نظر از دسترس خارج نمایید

لباس های آلوده سریعا تعویض شوند و از پوشش های مقاوم در برابر بخارات ، ضد ریزش ، ضد نشتی و ضد آتش سوزی استفاده گردد

از اسپری کردن آب جهت جلوگیری از انتشار بخارات و کم کردن احتمال آتش آسوزی و ایجاد جرقه استفاده شود

جهت کنترل آلودگی می توان از ماسه و دیگر مواد جاذب استفاده نمود

کمک های اولیه و اقدامات ضروری در صورت تماس با متانول

در تماس با چشم

تا انتقال مصدوم به مراکز درمانی ، چشم را با مقدار زیادی آب شستشو دهید و نگذارید مصدوم چشمان خود را محکم ببندد و آن ها را مالش ندهد

تماس پوستی

لباس های آلوده سریعا خارج و تعویض شود

با توجه به فرار و آتش گیر بودن متانول ، در رفع آلودگی این محصول از البسه دقت کافی داشته باشید و آن ها را حداقل به مدت 15 دقیقه به صورت مداوم با آب شستشو نمایید

در صورت قرمز شدن پوست و ایجاد تاول حتما به پزشک مراجعه نمایید و قسمت های آلوده را با آب و صابون بشویید

 

روش اطفاء حریق در صورت بروز آتش سوزی

در آتش سوزی های کوچک جهت اطفاء از مواد شیمایی خشک ،کپسول CO2 ، اسپری آب و فوم های مقاوم در برابر الکل ها استفاده گردد

برای آتش سوزی های بزرگ و گسترده از پاشش آب به صورت مه پاش و فوم های مقاوم در برابر الکل ها استفاده گردد

 

خرید متانول 99/99 درصد کاوه و نحوه حمل و انبار کردن آن

از آسیب دیدن ظروف حمل جلوگیری گردد

در محل های و خنک و غیر قابل آتش گیر که دارای تهویه مناسب می باشند نگهداری شود

به دور از مواد مخازن و مواد اکسید کننده و سایر مواد ناسازگار نگهداری شود

از ایجاد جرقه و الکتریسیته ساکن در محل های نگهداری متانول به شدت خودداری شود

تمامی مخازن ثابت و متحرک متانول باید از سیستم اتصال به زمین برخوردار باشند

 

 

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org