رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم

مقدمه

در این مطلب می خواهیم به بررسی رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم بپردازیم. شرکت متانول ایران با داشتن چندین سال سابقه در زمینه فروش متانول 99/99 درصد  و سایر مواد اولیه شیمیایی با همکاری شرکت کربنات ایران به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تامین کننده این محصول در سطح کشور شناخته می شود. متانول در خلوص های مختلف و متناسب با نیاز خریداران ، تولید شده و مورد استفاده کارخانجات و صنایع قرار می گیرد. تولید متانول در کشور توسط پتروشیمی های شیراز ، کاوه و زاگرس صورت می گیرد.

که به خوبی پاسخ گو و تامین کننده بازار مصرفی داخلی می باشند. با تولید این پتروشیمی ها دیگر نیازی به واردات از کشورهای خارجی نمی باشد. شرکت متانول ایران تمام تلاش خود را می کند تا با تهیه متانول از برندهای معتبر داخلی ، نیاز مصرف کنندگان و کارخانجات به این ماده را تامین کند. و با موجود نمودن این محصولات در انبارهای خود ، در زمان کاهش عرضه ، جلوی رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم را بگیرد.

تا به دنبال آن هیچگونه مشکلی در فرآیند تولید کارخانجات و کارگاه ها روی ندهد. قیمت متانول در بازار توسط برخی عوامل متفاوت ، تغییر می نماید. مقدار و میزان تناژ محصول خریداری شده یکی از این عوامل تاثیر گذار می باشد. ولی در فصول مختلف و در بازه های زمانی خاصی ، قیمت متانول دچار تغییرات زیادی می شود.

البته ناگفته نماند که عوامل بسیاری در این موضوع دخیل می باشند. که در ذیل مفصلا به آن ها خواهیم پرداخت. شما مشتریان و مصرف کنندگان می توانید جهت خرید متانول 99/99 درصد با نازلترین قیمت موجود در بازار و در تمامی فصول سال از شرکت متانول ایران اقدام فرمایید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط فروش با همکاران ما در واحد فروش متانول در تماس باشید.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم

عوامل تاثیر گذار بسیاری در رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم دخیل می باشند.  لذا می خواهیم در ادامه به بررسی این عوامل بپردازیم. در طول سال جاری عوامل متعددی در رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم دخیل بوده است. زیرا متانول با توجه به مصرف وسیعی که در بخش تولید و صنعت دارد. در اکثر کارخانجات و تولیدی ها و صنایع مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد. و از آن برای تولید کالاهای ضروری جامعه استفاده می‌شود.

متانول 99/99 یک محصول با کاربردهای فراوان ، اعم از تولید مواد شوینده ، تولید ضدیخ ، تولید محصولات بهداشتی ، صنایع ریخته گری ، تولید ذغال و غیره می باشد. و اکثر این تولیدات تحت تاثیر رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم قرار می گیرند. از مواردی که به صورت حتمی می تواند باعث افزایش قیمت متانول در بازار شود. می توان به کاهش عرضه متانول 99/99 درصد در بازار به دلیل تقاضای زیاد برای خرید متانول و صادرات آن به خارج از کشور اشاره نمود.

با وجود اینکه تاثیر عوامل ذکر شده به صورت مقطعی و فصلی می باشد. ولی با این حال موجب رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم می شود. صادرات به کشورهای خارج نیز یکی دیگر از اهداف مهم پتروشیمی های تولید کننده متانول در جهت ارز آوری برای کشور می باشد. که این امر نیز به نوبه خود باعث کاهش مقدار عرضه متانول در بازار شده و بر رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم سال جاری تاثیر می گذارد.

همچنین با رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم سال جاری ، تمامی عوامل و کارکنان شرکت متانول ایران تمامی تلاش خود را به کار می بندند. تا از بروز هیجان در بازار جلوگیری نمایند. لذا با اتخاذ تدابیری ویژه سعی می کنند تا روند افزایشی قیمت متانول ، شیب ملایم تری را شاهد باشد.

 

رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم

رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم

 

انواع متانول 99/99 درصد  قابل ارائه توسط شرکت متانول ایران

 

 

انواع متانول 99/99 درصد

قابل ارائه توسط شرکت

متانول ایران

متانول 99/99 درصد شیراز

متانول 99/99 درصد کاوه

متانول 99/99 درصد زاگرس

 

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

تاثیر افزایش تولید و صادرات متانول در رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم

حال می خواهیم تاثیر افزایش تولید و صادرات متانول در رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم را مورد بررسی قرار دهیم. متانول دارای مصارف و کاربردهای فراوانی می باشد. که تولید مواد شوینده ، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ، صنایع ریخته گری ، تولید ذغال و تولید انواع ضد یخ از جمله آن ها می باشند.

متانول به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات شوینده و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. و به عنوان یک ماده اولیه اساسی از اهمیت زیادی برخوردار است. و با توجه به افزایش درخواست برای تولید و صادرات محصولات شوینده و بهداشتی و سایر و محصولات مرتبط به آن در شش ماهه دوم سال جاری و افزایش تقاضا از طرف کشورهای خارجی و صادرات آن ، این امر باعث رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم سال جاری گردیده است.

چون متانول ماده اولیه برای تولید انواع محصولات شوینده و بهداشتی و سایر محصولات مرتبط می باشد. و تقاضای زیاد برای خرید این ماده باعث کمبود آن در بازار خواهد شد. و چون پتروشیمی ها فقط توانایی تولید میزان مشخصی از این محصول را دارند. لذا ک توانایی جواب‌ گویی برای این حجم از تقاضا را نخواهند داشت. و به طبع آن شاهد رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم سال جاری خواهیم بود.

ارتباط رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم با حامل های انرژی

نزدیک شدن فصل سرما و کاهش دمای هوا  ، و به طبع آن کمبود سوخت و منایع انرژی جهت تولید متانول ، یکی دیگر از عوامل دخیل در روند رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم خواهد بود. زیرا در فصل سرما مصرف زیاد سوخت ها بخصوص گاز و فرآورده های نفتی در کل کشور افزایش خواهد یافت. که همین موضوع باعث کاهش و افت فشار شبکه انرژی شده و سوخت کافی و لازم برای کارخانه ها و صنایع بزرگ تامین نخواهد شد.

لذا این مشکل نیز باعث کاهش تولید و یا حتی تعطیلی پتروشیمی ها ،کارخانه ها و صنایع در شش ماه دوم سال جاری خواهد شد. پتروشیمی های شیراز ، زاگرس و کاوه که تولید متانول را انجام می دهند. در فصل زمستان از این مشکل در امان نخواهند بود. و این مشکل بر این پتروشیمی ها نیز تاثیر خواهد گذاشت. و می تواند باعث کاهش تولید و یا حتی تعطیلی آنها نیز شود.

این موضوع را  در طی دو سه سال اخیر به کررات شاهد هستیم. لذا کارخانه های بزرگ و صنایع از به علت آگاهی از روند کمبود متانول ،  با خرید حجم بالای این محصول ، متانول مورد نیاز خود را قبل شروع فصل سرما تامین خواهند نمود و آن را در انبارهای خود ذخیره خواهند کرد. که این مساله ، مشکلاتی اعم از رشد قیمت متانول در 6 ماهه دوم سال جاری را در پی خواهد داشت.​

 

 

 

 

فروش متانول 99/99 درصد

فروش متانول 99/99 درصد

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/