رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول

مقدمه

در این مطلب به بررسی روند رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول خواهیم پرداخت. متانول یکی از محصولات پرمصرف شیمیایی در کشور می باشد. که به عنوان ماده اولیه در خطوط تولید مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر نیز بحث ارتقا شاخص کیفی تولید آن برای مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. و تولید کنندگان نیز همواره به دنبال رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول می باشند.

شرکت متانول ایران نیز با کسب نمایندگی از شرکت های معتبر یکی از تامین کنندگان برتر انواع متانول شیراز ، کاوه و زاگرس در سطح کشور می باشد. این مجموعه با داشتن سابقه ای طولانی ، فروش متانول 99/99 درصد را در سطح کشور بر عهده دارد. این مجموعه با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت کربنات ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران ، شرکت کلریدریک ایران و شرکت استیک ایران بسیاری از مواد اولیه شیمیایی را تامین می نماید.

شرکت متانول ایران همواره با نیاز سنجی از مصرف کنندگان همواره رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول را از تولید کنندگان درخواست می نماید. تا محصولی با شاخص کیفی بالا را به دست مشتریان برساند. این مجموعه با انجام مکاتبات بسیار با تولیدکنندگان این محصول خواستار رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول در طی ما های اخیر شده است.

فروش متانول با کیفیت به صورت عمده و خرده و با قیمت مناسب از اهداف این شرکت می باشد. و بخاطر همین مساله توانسته است. بیشترین رضایتمندی از سوی مشتریان را کسب نماید. افزایش شاخص های کیفی در روند تولید این محصول همواره از اولویت ها این شرکت می باشد. تا با افزایش کیفیت محصولات تولیدی شاهد رشد کیفیت محصولات مرتبط تولیدی باشیم.

عوامل موثر در رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول

عوامل گوناگونی در رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول دخیل می باشند. حال می خواهیم به معرفی برخی از عوامل موثر در رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول بپردازیم. متانول یک محصول شیمیایی پرمصرف است. که به عنوان ماده اولیه در صنایع مربوطه مصرف می گردد. در واقع. که متانول خوراک اصلی مورد نیاز کارخانجات مصرف کننده بوده و به مقدار بسیار زیاد مصرف می گردد.

با توجه به تولید محصولات وابسته به متانول در کشور و اینکه صنایع از پررونق ترین صنایع کشور می باشند. محصولات تولیدی آن ها مشتریان زیادی دارد. و این نیز ناشی از کیفیت بالای محصولات تولیدی توسط کارخانجات می باشد. در ماه های اخیر به دلیل استقبال مشتریان از محصولات تولیدی این صنایع ، واحدهای کنترل کیفی و توسعه این کارخانجات به صورت مشترک خواستار رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول شده اند.

و با هماهنگی های صورت گرفته با کارخانجات تولید کننده متانول درخواست خود را مبنی بر رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول اعلام نموده اند. تولیدکنندگان متانول نیز با استقبال از این موضوع در راستای حمایت از تولید داخلی با این خواسته موافقت نموده اند. و با فراهم کردن زیر ساخت های کمی و کیفی در تلاش هستند. تا پایان سال جاری شاخص کیفی محصولات خود را بر تا حد انتظار خریداران افزایش دهند.

در حال حاضر تولید کنندگان متانول انواع استانداردهای داخلی و بین المللی را برای محصولات خود دریافت نموده اند. ولی این افزایش شاخص کیفی بنا بر درخواست خریداران بزرگ و دائمی صورت می گیرد. با افزایش مجدد شاخص های کیفی ، انتظار بر این است. تا کیفیت محصولات مرتبط با متانول نیز ارتقا یابد. و برای تولیدکنندگان فرصت های جدیدی در بازارهای بین المللی ایجاد نماید.

 

 

رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول

رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول

 

انواع متانول 99/99 درصد  قابل ارائه توسط شرکت متانول ایران

 

 

انواع متانول 99/99 درصد

قابل ارائه توسط شرکت

متانول ایران

متانول 99/99 درصد شیراز

متانول 99/99 درصد کاوه

متانول 99/99 درصد زاگرس

 

 

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

 

نتایج رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول در کیفیت محصولات تولیدی

رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول در کیفیت محصولات تولید شده بسیار تاثیر گذار می باشد. زیرا متانول به عنوان ماده اولیه اساسی در خطوط تولید محصولات مرتبط مصرف می شود. و طبیعتا هر چقدر شاخص های کیفی این محصول افزایش یابد. کیفیت محصول نهایی نیز ارتقا خواهد یافت. یعنی این موارد اثر مستقیمی بر روی یکدیگر دارند.

محصولات مرتبط با متانول به صورت گسترده در زندگی روزمره ما وجود دارند. و کیفیت این محصولات جزو لاینفک آن ها می باشد. لذا با ارتقا کیفیت محصول نهایی ، رغبت خریداران برای خرید این قبیل محصولات بیشتر خواهد شد. و موجب رشد تولید و درآمد زایی بیشتر برای تولیدکنندگان خواهد شد.

تولید کنندگان با نیاز سنجی از بازار خواهان رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول شده اند. چون مصرف کنندگان این بخش ، کیفیت را اولین اولویت خود می دانند. و خواستار خرید جنس با بالاترین کیفیت ممکن می باشند. تولیدکنندگان متانول نیز با آگاهی از این موضوع تمام تلاش خود را مبنی بر فراهم نمودن بسترها و زیر ساخت ها جهت رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول قرار داده اند.

صادراتی بودن این محصول نیز یکی از دلایل موثر در رشد 20 درصدی شاخص کیفی متانول می باشد. زیرا شرایط حضور و رقابت در بازارهای جهانی با شرایط بازارهای داخل کشور بسیار متفاوت می باشد. و در آن ها کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب حرف اول را می زند. تولیدکنندگان نیز در جهت حضور در بازارهای جهانی و ایجاد فرصت های مناسب برای صادرات این محصول ، در صدد رشد شاخص کیفی متانول می باشند.

 

 

فروش متانول 99/99 درصد

فروش متانول 99/99 درصد

 

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/