صعود 21 درصدی خرید متانول

مقدمه

صعود 21 درصدی خرید متانول در این مطلب مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. متانول با خلوص 99/99 درصد توسط پتروشیمی های شیراز ، زاگرس و کاوه تولید می گردد. و طبق آمارهای ارائه شده در ماه های پایانی سال شاهد  صعود 21 درصدی خرید متانول در کل کشور می باشیم. عوامل مختلفی در این افزایش میزان خرید دخیل هستند. که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته خواهد شد.

شرکت متانول ایران در طی سال های گذشته با دریافت نمایندگی از شرکت های معتبر و مطرح تولید کننده متانول ، تامین و فروش متانول 99/99 درصد را در سطح کشور بر عهده دارد. و با همکاری شرکت هایی نظیر شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت کربنات ایران و شرکت استیک ایران به یکی از تامین کنندگان برتر متانول و انواع مواد اولیه شیمیایی در کل کشور تبدیل شده است.

این مجموعه با ایجاد شعبات متعدد در سطح کشور به ویژه شهرهای تهران و تبریز باعث دسترسی راحت مصرف کنندگان به نمایندگی های این شرکت جهت خرید متانول شده است. شرکت متانول ایران با تامین و عرضه مستمر انواع متانول مواد اولیه مورد نیاز صنایع مربوطه را همواره تامین نموده و موجب فعالیت مستمر و بی وقفه خطوط تولید جهت تولید محصولات و صعود 21 درصدی خرید متانول شده است.

فروش متانول 99/99 درصد به صورت عمده و خرده با قابلیت ارسال به سراسر کشور از مزیت های خرید از این مجموعه می باشد. این شرکت همواره در تلاش است تا با ارائه مناسب ترین قیمت ممکن ، محصول خریداری شده را با نازلترین قیمت به دست مصرف کنندگان برساند. و در طی ماه های اخیر با انجام اقداماتی از این قبیل موجب صعود 21 درصدی خرید متانول شده است.

دلایل اصلی صعود 21 درصدی خرید متانول

گزینه های مختلفی به عنوان دلایل اصلی صعود 21 درصدی خرید متانول مطرح هستند. و در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی دلایل موثر در صعود 21 درصدی خرید متانول بپردازیم. یکی از مهمترین دلایل موثر در این روند ، بالارفتن تقاضا برای خرید این محصول می باشد. بررسی نشان می دهد که در طول فصل پاییز امسال ، تقاضا برای خرید متانول روندی صعودی را طی کرده است.

بررسی آمارهای موجود نشان می دهد که در 6 ماهه دوم سال جاری به ویژه در سه ماهه سوم ، آمار خرید متانول افزایش زیادی را ثبت نموده و صعود 21 درصدی خرید متانول را سبب شده است. و با بررسی دقیق تر مشخص می شود. که این مقدار از صعود خرید ، مربوط به افزایش میزان عرضه تولیدکنندگان متانول می باشد. در فصل تابستان همواره شاهد تعطیلی کارخانجات و یا کاهش ظرفیت تولید آن ها بودیم.

این موضوع نیز ناشی از عدم تامین کافی سوخت برای کارخانجات در فصل گرم سال بود. در آن مقطع زمانی جهت تامین برق بخش خانگی ، مجبور به کاهش سوخت تولیدکنندگان بودند. لذا تولیدکنندگان نیز بالاجبار ظرفیت خطوط تولید را یا کاهش داده و یا کل خطوط را تعطیل می کردند. و این روند موجب کاهش تولید و عرضه متانول شده بود. ولی با سپری شدن فصل گرما و روال تامین سوخت کارخانجات به حالت عادی خود برگشت.

به همین جهت نیز در فصل پاییز با تامین کافی انرژی برای تولیدکنندگان ، روند تولید آن ها نیز به حالت عادی خود برگشت. و موجب شد مقدار تولید نسبت به فصل تابستان افزایش چندین برابری داشته باشد. با افزایش میزان تامین متانول ، مصرف کنندگان نیز میزان خرید خود را افزایش دادند. تا جایی که شاهد صعود 21 درصدی خرید متانول در فصل پاییز بودیم.

 

صعود 21 درصدی خرید متانول

صعود 21 درصدی خرید متانول

 

انواع متانول 99/99 درصد  قابل ارائه توسط شرکت متانول ایران

 

 

انواع متانول 99/99 درصد

قابل ارائه توسط شرکت

متانول ایران

متانول 99/99 درصد شیراز

متانول 99/99 درصد کاوه

متانول 99/99 درصد زاگرس

 

 

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

 

پیامدهای اقتصادی صعود 21 درصدی خرید متانول

در این بخش نیز می خواهیم به بررسی پیامدهای اقتصادی صعود 21 درصدی خرید متانول بپردازیم. صعود 21 درصدی خرید متانول در فصل پاییز پیامدهای مثبت بسیاری را برای اقتصاد داخلی در پی داشته است. یکی از این پیامدها ، فعالیت دوباره مصرف کنندگان متانول می باشد. همانگونه که بیان شد در سه ماه دوم سال جاری به دلیل مضوع کمبود سوخت شاهد کاهش میزان تولید متانول بودیم.

این کاهش تولید نیز موجب شده بود تا مصرف کنندگان نتوانند مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین نمایند. با ادامه این وضع ، اغلب تولیدکنندگان به ناچار روند تولید خود را تعطیل نموده بودند. ولی با سپری شدن زمان و ورود به فصل پاییز ، فرآیند تامین سوخت کارخانجات به حالت عادی خود برگشت. و باعث شد تا تولید کنندگان با حداکثر ظرفیت ، متانول را تولید نمایند.

عادی شدن روند تولید متانول نیز در نوبه خود موجب تامین به موقع و مستمر این محصول در بازار گردید. با این روند مجددا تقاضا برای خرید این محصول افزایش یافت. به گونه ای که موجب صعود 21 درصدی خرید متانول در فصل پاییز گردید. با صعود 21 درصدی خرید متانول ، هم از رکود موجود در بازار کاسته شد. و هم مصرف کنندگان دوباره فعالیت خود را آغاز نمودند.

فعالیت مجدد تولیدکنندگان ، موجب رونق دوباره اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در سه ماهه سوم سال جاری گردید. و افرادی که بر اثر تعطیلی کارخانجات بیکار شده بودند. دوباره دعوت به کار شده و شروع به فعالیت نمودند. در حالت کلی اینگونه می توان بیان کرد که صعود خرید متانول باعث رونق تولید و اشتغال شده و به عنوان یک محرک برای اقتصاد کشور مسمر ثمر بوده است.

 

 

فروش متانول 99/99 درصد

فروش متانول 99/99 درصد

 

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/