فروش متانول 99/99 درصد

مقدمه

شرکت متانول ایران یکی از برندهای نام آشنا و معتبر در زمینه تامین و فروش متانول 99/99 درصد می باشد. که با دارا بودن چندین سال سابقه درخشان توانسته است. به یکی از مراکز اصلی عرضه و فروش متانول 99/99 درصد در سطح کشور بدل شود. تامین و فروش متانول 99/99 درصد از برندهای معتبر کشور ، همچون متانول شیراز ، کاوه و زاگرس از جمله فعالیت های اصلی این مجموعه می باشد. این شرکت فعالیت خود را از چندین سال قبل در زمینه فروش متانول 99/99 درصد و دیگر مواد اولیه شیمیایی در شهرهای تهران و تبریز آغاز نموده است.

این شرکت توانسته است با گردآوری و تامین منابع انسانی و حمل و نقلی و انبارداری در اقصی نقاط کشور ، مواد اولیه صنایع ، کارخانجات و تولیدی های بزرگ و کوچک را به صورت عمده و خرده تامین نماید. و یکی از دلایلی که اکثر کارخانجات و صنایع بزرگ ، جزو مشتریان شرکت متانول ایران می باشند. تهیه و فروش متانول 99/99 درصد با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در سطح کشور می باشد.

شرکت متانول ایران با در نظر گرفتن نیاز تمامی مشتریان و مصرف کنندگان در سطح کشور ، این محصول را در انواع بسته بندی های بزرگ و کوچک متناسب با نیاز مشتریان به فروش می رساند. همچنین این مجموعه با ایجاد شعب متعدد در سراسر کشور  به ویژه شهرهای تهران و تبریز ، پاسخگوی نیاز مشتریان در شهرهای مختلف ایران بوده. و با در اختیار داشتن امکانات گسترده حمل و نقلی ، قابلیت ارسال سفارشات مشتریان به اقصی نقاط کشور را دارا می باشد.

از مزایای خرید از این شرکت می توان به خرید متانول با بالاترین خلوص ممکن با نازلترین قیمت موجود در بازار و با قابلیت ارسال به سراسر کشور به صورت عمده و خرده اشاره نمود. شما مشتریان عزیز می توانید جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت روز متانول با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید. رسالت و هدف پرسنل شرکت متانول ایران ، فروش متانول 99/99 درصد و تامین مواد اولیه بخش تولیدی کشور در جهت رشد تولید و شکوفایی اقتصاد کشور می باشد.

شرکت متانول ایران یکی از بزرگترین مجموعه های تامین کننده متانول از برندهای شیراز ، کاوه زاگرس می باشد. که با کسب نمایندگی از تولیدکنندگان ، متانول شیراز ، متانول کاوه و متانول زاگرس را به صورت عمده و خرده با نازلترین قیمت موجود در بازار عرضه می نماید. این مجموعه متانول با دارا بودن بسترهای مناسب در بخش فروش این محصول ، آمادگی تامین متانول مورد نیاز مصرف کنندگان و واحدهای تولیدی را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده و خرده ذارد.

فروش متانول 99/99 درصد و آشنایی اجمالی با آن

در این بخش از مطلب فروش متانول 99/99 درصد می خواهیم به آشنایی اجمالی با این محصول بپردازیم. متانول نوعی الکل غیر خوراکی می باشد. که به آن الکل چوب ، روح چوب و متیل الکل نیز گفته می شود. و بیشتر برای تولید سوخت ، حلال و ضد یخ به کار می رود. این ترکیب مایعی بی رنگ ، فرار ، قابل اشتعال و برخلاف اتانول ، برای مصارف انسانی سمی می باشد.

همچنین از متانول برای تولید انواع مواد شیمیایی دیگر از جمله اسید استیک نیز استفاده می شود. مقادیر کمی متانول به عنوان بخشی از فرایندهای متابولیکی به طور طبیعی در بسیاری از موجودات زنده وجود دارد. به عنوان مثال ، متانول به طور طبیعی در بسیاری از میوه ها و سبزیجات یافت می شود. متانول خالص ماده مهمی در سنتز شیمیایی است. این ماده در بازار با نام های متیل الکل ، الکل متیلیک ، کاربینول یا الکل چوب ، متیل هیدرات ، متیل هیدروکسید و هیدروکسی متان شناخته می شود.

متانول از نوع ساده‌ ترین الکل‌ ها بوده و با فرمول شیمیایی CH3OH شناخته می‌ شود. متانول از فعالیت بی ‌هوازی گونه ‌های زیادی از باکتری‌ ها تولید می ‌شود. و در نتیجه مقدار اندکی از بخار متانول وارد جو شده و پس از چندین روز به‌ وسیله اکسیژن و با کمک نور خورشید اکسید شده و به آب و دی ‌اکسید کربن تبدیل می‌گردد. فروش متانول 99/99 درصد برای مصارف انسانی و خوراکی به شدت ممنوع بوده و مصرف آن باعث بروز آسیب های جدی شده و در موارد شدیدتر منجر به مرگ می شود.

فروش متانول 99/99 درصد

فروش متانول 99/99 درصد

انواع متانول 99/99 درصد  قابل ارائه توسط شرکت متانول ایران

 

انواع متانول 99/99 درصد

قابل ارائه توسط شرکت

متانول ایران

متانول 99/99 درصد شیراز

متانول 99/99 درصد کاوه

متانول 99/99 درصد زاگرس

 

ویژگی های شیمیایی و فیزیکی مربوط به فروش متانول 99/99 درصد

در این بخش به بررسی ویژگی های شیمیایی و فیزیکی مرتبط با فروش متانول 99/99 درصد خواهیم پرداخت. ماده متانول نخستین بار توسط دانشمندی به نام ام میتاش تولید شد. این دانشمند در سال ۱۹۱۳ از ترکیب مونواکسیدکربن و هیدروژن در مجاورت کاتالیست آهن ، توانست متانول را تولید نماید. و حدود 10 سال بعد در سال ۱۹۲۳ میلادی با استفاده از کاتالیست ‌های کروم و روی اولین واحد سنتز ، متانول صنعتی را مورد بهره برداری قرار داد.

فروش متانول 99/99 درصد به این خاطر مورد توجه می باشد. که این ماده یکی از مهم ترین مواد ضروری شیمیایی برای مصارف صنعتی و بهداشتی می باشد. به گونه ای که می توان گفت در تمام جزئیات قعالیت روزمره و فعالیت صنعتی انسان ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند. وابستگی برخی صنایع به متانول به حدی است. که ادامه فعالیت آن ها بدون وجود متانول امکان پذیر نمی باشد.

یکی از مواردی که قبل خرید هر محصول شیمیایی می بایست به آن توجه نمود ، مشخصات شیمیایی آن محصول می باشد. این مورد در مورد فروش متانول 99/99 درصد هم صدق می نماید. به همین علت نیز برخی از ویژگی های شیمیایی و فیزیکی مرتبط با فروش متانول 99/99 درصد جدول زیر آورده شده است.

مقدار یا عنوان ویژگی شیمیایی
متانول نام محصول
هیدروکسی متان ، متیل الکل ،

متیل هیدرات ، متیلول

سایر نام های شیمیایی
CH3OH فرمول شیمیایی
مایع بی رنگ شکل ظاهری
32/04 گرم بر مول جرم مولی
0/7924 گرم برسانتی متر مکعب چگالی
-97/8 درجه سانتی گراد نقطه انجماد
64/5 درجه سلسیوس

149 درجه فارنهایت

دمای جوش
13/02 کیلو پاسکال

در دمای 20 درجه سانتی گراد

فشار بخار
5.9×10-4 Pa s (at 20 °C) گرانروی
1.69 D گشتاور دوقطبی

بررسی آنالیز شیمیایی در فرآیند فروش متانول 99/99 درصد

بررسی و اطلاع از آنالیز شیمیایی در خرید هر نوع محصول شیمیایی یک نکته بسیار کلیدی و حائز اهمیت می باشد. زیرا آنالیز شیمیایی به نوعی کیفیت و مرغوبیت محصول را بیان می کند. به عبارت دیگر دانستن آنالیز یک محصول ، تعیین کننده قابل مصرف بودن و در برخی موارد نوع و محل استفاده ان محصول می باشد.

در هنگام مصرف و فروش متانول 99/99 درصد نیز باید آنالیز آن مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد. در جدول پایین نیز آنالیز شیمیایی مورد نیاز برای فروش متانول 99/99 درصد آورده شده است.

مقدار روش تست واحد ویژگی
حداقل 99/98 محسابه شده Wt % خلوص
حداکثر 0/1 ASTM E 203 Wt % مقدار آب
حداکثر 5 ASTM D 1209 apha رنگ
حداکثر 5 ASTM E 346 apha کربن پذیری
0/792-0/793 ASTM D 891 SP.GR
حداکثر 0/003 ASTM D 1613 Wt % اسیدیته
حداکثر 0/003 ASTM D 1614 Wt %  میزان بازی
قبولی در تست ASTM D 1722 هیدروکربن ها
حداکثر 0/05 ASTM D 1068 Wt.ppm آهن
حداکثر 0/2 ASTM D 512 80 Wt.ppm کلراید
حداکثر 1 ASTM D 1078 درجه سانتی گراد محدوده تقطیر
حداقل 50 ASTM D 1363 دقیقه زمان پرمنگنات
حداکثر 0/003 ASTM E 346 Wt % استون
بدون باقی مانده ASTM D 1296 بو
حداکثر 2 ASTM D 1353 mgr/100ml مواد غیر فرار
شفاف ظاهر
قبولی در تست ASTM D 1722 اختلاط پذیری

کاربردهای متانول 99/99 درصد

در این قسمت از مطالب فروش متانول 99/99 درصد می خواهیم با برخی مصارف و ماربردهای این محصول آشنا شویم. متانول (متیل الکل) با توجه به ویژگی های شیمیایی منحصر به فردی که دارا می باشد. دارای مصارف و کاربردهای متنوعی می باشد. آشنایی با کاربردهای متنوع و گسترده متانول ، در روند فروش متانول 99/99 درصد یکی از موارد ضروری برای خریداران و مصرف کنندگان می باشد.

تا بعد از آشنایی کامل با کاربردها و مصارف این محصول ، اقدام به خرید این محصول نمایند. این محصول مصارف یسیار متنوعی دارد و در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. لذا شرکت متانول ایران با نیاز سنجی از مصرف کنندگان اقدام به فروش متانول 99/99 درصد نموده است. از کاربردهای متانول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید اسید استیک

تولید فرمالدئید

جهت تولید انواع ضد یخ ها و مواد مرتبط

تولید ذغال خود سوز

تولید ژل آتش زنه

تولید انواع شیشه شور

ساخت برخی حلال های صنعتی

ریخته گری و قالب سازی

در تصفیه خانه های فاضلاب به عنوان منبع غذایی مبتنی بر کربن برای نیترات زدایی باکتری ها

از مخلوط آب و متانول در موتورهای با کارایی بالا به منظور افزایش قدرت استفاده می شود

صنایع داروسازی

تولید انواع عطر ، ادکلن و اسانس

کشاورزی

تولید متیل استرها و متیل آمین ها

به عنوان ماده سوختی

در تولید انواع استات سلولزی برای انواع پارچه ها و الیاف

در تولید انواع چسب

تولید و ساخت انواع رنگ ها

تجهیزات و ملزومات عکاسی

تولید انواع لامینیت ها و ورنی ها

روش ها و مراحل تولید متانول

در ادامه مطلب فروش متانول 99/99 درصد می خواهیم به معرفی و آشنایی با روش های تولید این ماده شمیایی بپردازیم. خوراک اولیه برای تولید متانول گاز سنتز ( ترکیبی از هیدروژن، کربن مونوکسید و کربن دی اکسید) است. گاز سنتز خود از گاز طبیعی ، زغال سنگ و سایر مواد به دست می آید. که به دلیل دسترسی و قیمت پایین از گاز طبیعی بیشتر برای تولید آن استفاده می شود.

برای تولید این ماده راه های متفاوتی وجود دارد اما همه آنها تقریبا به دو واکنش زیر ختم می شوند:

CO + 2 H2 → CH3OHCO2 + 3 H2 → CH3OH + H2O

گاز طبیعی یکی از اقتصادی ترین و پرکاربردترین مواد اولیه برای تولید متانول است. که این موضوع در فروش متانول 99/99 درصد بسیار تاثیر گذاری می باشد. همچنین از خوراک های دیگر نیز می توان جهت تولید متانول استفاده کرد.

نحوه تولید طبیعی متانول

متیل الکل به طور عمده توسط تخریب چوب (باکتری های بی هوازی و فیتوپلانکتون ها) تولید می شود. بنابراین به آن الکل چوب یا بیو الکل نیز می گویند. در واقع تولید متانول در فرایند کاتالیزوری به طور عمده از هیدروژناسیون مونوکسید کربن صورت می پذیرد. گازهای مورد استفاده برای سنتز متانول طبق فرمول زیر شامل مونوکسید کربن ، دی اکسید کربن و هیدروژن می باشند.

CO + 2H2 → CH3OHCO2 + 3H2 → CH3OH + H2O

به متیل الکل حاصل از ترکیبات آلی ، متانول آلی نیز می گویند. که منبع تجدید شدنی برای سوخت می باشد. و می تواند جایگزین  مشتقات نفت خام شود.

مراحل تولید صنعتی متانول

تولید صنعتی متانول شامل مراحل زیر می باشد:

آماده سازی خوراک

تولید گاز سنتز

تراکم گاز سنتز شده

سنتز متانول

تصفیه متانول

سیستم بخار و کندانس

ذخیره سازی و بارگیری

تولید متانول از گاز طبیعی

روش های مختلفی برای تهیه و سنتز متانول با گاز طبیعی وجود دارند. این روش ها عبارتند از :

روش اصلاح بخار

روش اکسیداسیون جزئی

روش اکسیداسیون کاتالیزوری جزئی

روش فتوشیمیایی

روش فوتوکاتالیستی

برای تبدیل گاز طبیعی به متانول از روش های مستقیم و غیر مستقیم استفاده می شود. در روش مستقیم ، متان در دما و فشار بالا مستقیماً به متانول تبدیل می شود. که در صنعت به دلیل شرایط خاص عملیاتی و سخت (دما و فشار بالا) محدود و کم کاربرد است. روش غیر مستقیم نیز در سه مرحله انجام می شود. در مرحله اول متان ابتدا با آب واکنش داده و مونوکسید کربن و هیدروژن تشکیل می دهد.

که باهم واکنش داده و به تولید گاز سنتز منجر می شوند. با توجه به اهمیت این مرحله و گرمای خیلی بالا و نیاز نیازدی که به انرژی دارد. حدود 60 درصد از کل هزینه فرآیند مربوط به این مرحله است. که در فروش متانول 99/99 درصد به شدت اثر گذار می باشد.

در مرحله دوم ، گاز مصنوعی تولید شده در مرحله اول به متانول تبدیل می شود. و پس از تولید متانول ، در مرحله سوم ، متانول از سیستم جدا شده و گازهای بدون بار در جریان برگشتی به سیستم باز می گردند. تا متانول را بازتولید کنند.​

 

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

خرید متانول 99/99 درصد شیراز

بررسی موارد ایمنی (MSDS  ) مرتبط با فروش متانول 99/99 درصد

شناسایی خطرات در فروش متانول 99/99 درصد

اثرات مخربی بر بینایی دارد و از طریق پوست نیز جذب می شود

در فرآیند فروش متانول 99/99 درصد باید اطلاع رسانی نمود که این محصول به شدت آتش گیر می باشد ولی در دمای محیط آتش نمی گیرد

در فروش متانول 99/99 درصد باید در نظر داشت که در صورت ایجاد حرارت در تماس با فلزاتی مانند پتاسیم ، منیزیوم و اکسید کننده هایی از قبیل باریم پرکلرات ، برومین کلرین ، هیدروژن پراکسید و سدیم ، خاصیت انفجاری به وجود می آید

با کلروفرم ، دی اتیل روی ، کلرید سیانوریک و اسید نیتریک به شدت واکنش می دهد

در تجزیه حرارتی به مونو اکسید کربن ، دی اکسید کربن و فرمالدئید تبدیل می گردد

اقدامات مورد نیاز در زمان انتشار تصادفی متانول

تمامی کارکنان و پرسنل از وقوع حادثه باخبر شوند

محیط مورد نظر ایزوله شده و از ورود افراد به محیط ممانعت گردد

در خلاف جهت باد حرکت نمایید

در روند فروش متانول 99/99 درصد باید کلیه وسایل و لوازمی که باعث ایجاد آتش و جرقه می گردند را در محیط مورد نظر از دسترس خارج نمایید

لباس های آلوده سریعا تعویض شوند و از پوشش های مقاوم در برابر بخارات ، ضد ریزش ، ضد نشتی و ضد آتش سوزی استفاده گردد

در فروش متانول 99/99 درصد باید دقت نمود تا از اسپری کردن آب جهت جلوگیری از انتشار بخارات و کم کردن احتمال آتش آسوزی و ایجاد جرقه استفاده شود

در فروش متانول 99/99 درصد باید در نظر داشت که جهت کنترل آلودگی می توان از ماسه و سایر مواد جاذب استفاده نمود

کمک های اولیه
درصورت تماس با چشم

تا انتقال مصدوم به مراکز درمانی ، چشم را با مقدار زیادی آب شستشو نمایید و نگذارید مصدوم چشمان خود را محکم ببندد و آن ها را مالش ندهد

تماس پوستی

لباس های آلوده سریعا تعویض گردد

با توجه به فرار و آتش گیر بودن متانول ، در رفع آلودگی این محصول از البسه دقت کافی داشته باشید و آن ها را حداقل به مدت 15 دقیقه به صورت مداوم با آب شستشو نمایید

در صورت قرمز شدن پوست و ایجاد تاول حتما به پزشک مراجعه نمایید و قسمت های آلوده را با آب و صابون بشویید

روش اطفاء حریق در صورت بروز آتش سوزی

در فروش متانول 99/99 درصد می بایست دقت نمود که در آتش سوزی های کوچک جهت اطفاء از مواد شیمایی خشک ،کپسول CO2 ، اسپری آب و فوم های مقاوم در برابر الکل ها استفاده گردد

در فروش متانول 99/99 درصد باید در نظر داشت که برای آتش سوزی های بزرگ و گسترده از پاشش آب به صورت مه پاش و فوم های مقاوم در برابر الکل ها استفاده گردد

 

 

خرید متانول 99/99 درصد زاگرس

خرید متانول 99/99 درصد زاگرس

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/